Merhaba kızlar,
Ekim ayında hamile olduğumu öğrendim kısa süre sonra sağlıksız bir gebelik olduğu anlaşıldı ve emin olmak adına 1 saate yakın 2 doktorla vajinal ultrason yapıldı tüplere vs her şeye bakıldı sağdan yumurtlamışım bu söylendi ne kadar uğraşsalarda sol tüpü göremediler, 6.haftada düşük yaptım. Ağustosta bebek denemeye başlamıştık o ay yumurtlamam soldan olmuştu ağrıdan anlamıştım. Ağustosta hamile kalamadım, eylülde sağdan yumurtladığım ay bu 6.haftada düşük yaptığım bebeğime hamile kalmıştım. Bu ay yine soldan yumurtladım ve yumurtlama günlerini peş peşe değerlendirmemize rağmen yine hamile kalamadım. Aklıma bu soru geldi ultrasonda da sol tüp görülememişti acaba sol tüp tıkanık mı ya da kapalı mı? Böyle bir şey mümkün mü bilgisi olan var mı? Onun için mi soldan yumurtladığım aylarda hamile kalamadım 🥺🥺🥺