Yeni doğan bakim i harika kızım bir hafta kaldı kuvoz de elhamdülillah çok memnun çıktık Dr um Bülent yirciydi çok memnum kaldım
Son an da bana bebeğin kilolu sezeryan ol dedi o nedenle şuan olsa gider miyim bilmiyorum
Üstelik ilk doğumum normal ken bunu teklif etmesi çok üzmüştu nyse kabul etmedim normal yaptım