Gul1402 Feyzoliii 39+2 bizde beklemedeyiz. Tüm tuslara bastım bakalin ne zaman gelecek kuşum🩷 40 dan sonraya kalmamak istiyorum aslinda
Tufu2 Feyzoliii bende geceleri sancı oluyo gelcekmiş gibi ama devamı yok yani 2-3 gündur belki 2 tane ananası tek yemişimdir yürüş aynı şekilde içim dışıma cıktı yer sildim okadar dahada bişi yapamıcam artıkk doğum başlasın diye dayak yemişe döndüm 🥲
Denizveinci Tufu2 bende aynı durumdayım ananas ve hurma yemekten gına geldi yürüyüş çömelme hepsini yapıyorum 4 gün önce nişanımda geldi daha tık yok
Feyzoliii Tufu2 ay iyi ki yazmışım buraya ya birebir aynısı gerçekten o kadar yordum ki kendimi gelen halime acır da gelirdi yani bizimkiler sevdi yerini sıcak yataklarını bırakıpta gelemiyorlar
Tufu2 Denizveinci nişanım geldimi bilmiyorum gelse görmeme sansım varmı acaba wcye cok sık gidiyorum koyu iç çamasırından filan anlamamıs olabilirmiyim
Denizveinci Tufu2 gelse anlarsın bence ilk gebeliğimde benim gelmemişti direk suyum gelmişti bunda nişan geldi ve bir gün sürdü tek seferde düşmedi
Tufu2 Feyzoliii bencede öle zorla tahliye edecek halimizde yok napalım artık sağlıcakla grlsinlerde beklicez mevbur 🫠🤲🏻