Merhaba canım anneler normalde planlı sezeryanım vardı ama minik yavrum planımızı bozdu 1 gün öncesi geldi Vajinal doğum hiç planlamamıştık gece karnıma ağrı giriyordu ama normal doğum sancısı çekmediğim için hiç anlamamıştım sabah kalktım birden tuvalet sıkışmasıyla suyum geldi hemen ılık duş alıp hastaneye gittim 8 cm açılmam vardı ebe ve doktorum bebeğin başının göründüğünü söyleyip normal yapabilirsin dediler ve o an karar verdim normal doğuma çatala aldıklarında 2. Ikınmada bebeğin doğdu şükürler olsun herşeyde bi hayır vardır bebeğim kakasını yapmış ve suyunu yutmuştu eğer bir gün sonra sezeryanı bekleseydi Belkide zehirlenecektik yine yoğun bakım sürecimiz oldu bende gebelik şekeri olduğu için onda Hipoglisemi oldu ama şükürler olsun 2 güne toparladı mekonyum sıvısı yutmaya bağlıda solunumda sıkıntı oldu toplam 5 gün yoğun bakım sürecinizden sonra taburcu olduk darısı bebeklerini bekleyen güzel annelere ve iyiki normal doğum diyorum eğer sezeryan olsa idi ben bebeğime Hergün emzirmeye giderken nasıl giderdim o dikişler ağrılar acılar rabbime şükürler olsun