Brna-34 Evettt güzel annelerim,Allah’ın izniyle sabah 9′da sezaryen olacağım 39+1 ile bebeğime kavuşuyorum 💙
Mutlusonsuzz Brna-34 ayy maşallah bende ilk oğlumu 39+1 de sezeryen ile doğurmuştum şimdi haftaya pazartesi 2.sezeryenimi olucam hayırlısıyla sağlıkla kucağımiza alalım inşallah 🤲🏻💙🥰
Yusufunannesi_ Brna-34 sağlıkla gelsin minik kuzun, sağlıklı kolay bir doğum olsun🌺doğumunda bana da dua eder misin? Hayırlısı ile Rabbim oğluşuma bir kardeş nasip etsin 🥹
Beyza_35 Su gibi geçsin doğumun, şimdiden tebrik ederim 🥰banada dua eder misin kolay geçsin doğumumum 😊
Brna-34 Beyza_35 teşekkür ederim 🌺 Rabbim tüm hamilelere yardım etsin inşallah kolay doğumlar nasip etsin 🙏siz kaç haftaliksiniz
Brna-34 Mutlusonsuzz bende oğlumu 39+1 de doğurmuş olcam😊 yaaa ne güzel sağlıkla gelsinler inşallah sağlıkla kavusalim yavrularımıza🙏❣️
Brna-34 Yusufunannesi_ amin inşallah teşekkür ederim 🌺 tabiikiii inşallah tez zamanda bir kardeşi olur Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏
ayse1000 Tebrik ederim kolaylıkla geçsin inşallah 🌸 Bana da dua eder misin hamilelerin duası kabul olurmuş sağlıklı bebeğim olsun kucagıma nasip etsin Allah🙏🏻🤍
Brna-34 ayse1000 amin inşallah 🙏🌺 amin amin amin Rabbim tez zamanda kucağınıza nasip etsin inşallah 🙏
Jrnfudjrjr Beyza_35 kavuşmaya son saatler yazmışsınız başlığa sezeryan doğum olacak yszmışsınız ama birinin mesajına cevap olarak da normal doğum olcak demişsiniz kafam karıştı