Saree_ Kürtajdan sonra bir hafta çok hafif kanama oldu ondan sonra kahverngi lekeye döndü bugün 12. Gün kanama başladı adetmi acaba yaşayan varmı böyle bir durum
meryys Saree_ Benimde geri kendi kendine başlamıştı toplam 4 kez felan muayenede oldum benim normal akintida sarimsi fazla antibiyotik başladılar banda da 3 kutu daha😒 sonuçlarım temiz geldi aslında
ayse1000 Muayene oldun mu kürtaj dan bir hafta sonra, bende ilk kanamam 33 gün sonra gelmişti içerde bişey kalmıs olma ihtimali yoksa erken gelmiş olabilir senin reglin
ayse1000 Saree_ Bana bir hafta sonra gel demişti ben gitmemiştim 30. Günde gidebilme cesareti gösterebildim ama hiç kanamam olmadı bak sende kanama da gelmiş muhakkak kontrolüne git Allah korusun içer de parça kalmış mı kontrol etsin doktor
Saree_ ayse1000 en yakın zamanda gideceğim inşaallah adet kanamasıdır ilk adetten sonra tekrar düşüncem çünkü bebek Allah izin verirse
qwertyxx Ben de çarşamba günü oldum hala kan geliyor adet kanı gibi değil ama pembe kırmızı geliyor bu bi sorun mu