Elfklsay haftaya pazartesi 2.Sezeryenimi olucam bende inşallah o bendede var heyecan korku endişe biraz ama ilk dogumum rahat geçtiği için pek korkmuyorum açıkçası genel anestezi olucak yine uyuyacağım diye rahatım sonrası içinde yine aynı rahatlık olur mu tabi bunu bilmiyorum bakicaz rabbim kolay doğum nasıp etsin ağrısız sansiciz inşallah sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰💙