Kızlar sekizinci haftadayım ve son iki haftadır midem bozuk gibi yani kusturmuyo ama hep böyle bi bozulmuş gibi yediklerim dokunmuşta midem rahtsızlanmış gibi. İkinci gebeliğim ve ben ilkinde sadece sabah bulantısı yaşıyodum tuzlu bişey yiyince geçiyodu. Bunda gece gündüz hep midem kötü ya normal mi bu bide yediklerime dikkat ediyorum ona rağmen böyleyim biran önce geçsin bu dönem😖