Saratln sürekli bir şeyler zamlanıyor. Ekim 2018 de doğumum oldu. Haziranda 5liraya gördüğüm şey şimdi 15 lira. Bizim bebek arabası bile 700 lira zamlandı.
Dolayısıyla temel dolap vb alabilirsini.
Şimdiki aklım olsa sallanan pratik bir beşil alırdım.kayınvalidem çok özendi sepet beşik aldı. Annem çok özendi büyüyebilen beşik aldı.
Oğlan benle ayrı odada uyuyor 😂 babamız çok horluyor ben onun yanında uyuyamıyorum.
Doğumun sıcak zamana geliyor. Yazın doğum yapan arkadaşlarım, bir zıbın veya yarım kollu ince tulum ile geçirmişlerdi.
Momeasy nin bambu müslini var süper bişi.Yalnız desenliler aynı doku da değil,düz renk olanları yumuşacık.Ben bi tane beyazını almıştım onlardan görüp.yok böyle bişi demiştim.
Muhtemelen ebebek gibi yerlerde mayıs ve haziran da,anneler - babalar günü zamanı gene indirim olur. bayramlarda da indirim oluyor.