kızlar dokuz aylık sürecin ardından ancak bunay bebeğimiz olacağını duyabildikk, hatta ilk öğrendiğimizde bhcg değerimiz 6ydı resmen😂 geç döllenme oldu diye tahmin ediyorum ve bir hafta gerisen hesapladığımda şuan 5 haftalık tahmin ediyoruum ,en son ölçtürdüğümde değerim 1300lere çıkmıştı iki gün önce🤭 en başından beri iki günde bir tahlil yaptırıp düzenli artışı gördük ve sonunda yarın ilk doktor muayenemize gidiyoruz lütfen dua edin yarın görelim keseyi ve bebeğimizi hayırlısıyla 😊