İlk gebeligimde doğuma gidene kadar herşey mükemmeldi. Hatta günüm geçiyordu ve hiçbir şekilde sancım olmadi. ondan dolayı planlı doğum yapmak için anlaşmıştık doktorumla. Hastahaneye sabah 07.00-09.00 arası gittim saati tam hatirlamiyorum . Suni sancı vurdular yine sancım gelmedi . Saatler sonra yine 2. Suni sancı verdiler yine bende tık yoktu ama karnım çok tuhaf hal almıştı git gide. Nst den hemsireler baktıklarında bebeğin nabzının çok düşük olduğunu ve benim sürekli kimildadigimi ondan dolayı nst’nin tam net sonuç vermediğini söylediler halbuki ben hiç kımıldamıyordum hatta öyle kalmaktan tutulmuştum bile neyse aradan saatler geçti bebeğin kalp şeritleri düz gelmeye başladı yine benim suçladılar tabii ki sen kullanıyorsun sen ne diyorsun vesaire vesaire. En son şeritler tuz gelmeye başlayınca hemşireler benim doktorumu görüntülü aradılar (doktorum da o anlık bir yere gidip gelmek zorunda kalmıştı) doktorumu arayıp sonuçları gösterdiklerinde acilen sezeryana alınmam gerektiğini bebeğin kalbinin durduğunu söylediler ve bana pişkin pişkin doğumhanedeki hemşireler bebeğinin kalbi durmuş kapının önündeki yakınlarına söyle senin sezeryana alacağız dediler ay ne kadar kötü bir şeydi. Çok şükür ki doktorum sezeryanda bebeğimin kalp atışlarının geri dönmesini sağladı bebeğim şu an yaşıyor 3 yaşında şu anda . kalbinin durumu nedeni ise Kordon boynuna dolanmış 3 dolam çırpınırken de burun delikleri Rahime sıkışmış bunu söylemişlerdi bana. Bunun eksilerini yaşadık mı elbette ki yaşadık Ben kızımı 2 yaşına kadar 5 tane doktora götürdüm çünkü kızım 2 yaşına gelmişti hala yürüyemiyordu sürünüyordu sürekli çevrenin psikolojik baskısı da beni çok etkiliyordu. Meğersem ayak parmaklarından boynuna giden damarlar kordon dolanması nedeniyle tahriş olmuş ve buna jimnastiklerle hareketlerle geçebileceğini söyledi en son gittiğim doktor dediğini yaptım aynı zamanda da kreşe gidiyordu kızım 2,5 yaşında yürüdü 💖 güzel anneler anne adayları bu benim hikayem ama eminim sizin hikayeleriniz daha güzel olacaktır. VEE ŞUAN 2. GEBELİGİM 💖şuan çok minik ama çok heyecanlıyım 5. Haftadayim