Damla7549 kızımda makat gelişti 23.haftada doktorum makat geliş ama döner merak etme çok erken haftası dedi bende normal doğum istiyodum kesinlikle sezaryen düşüncesi yoktu istemiyordum.Ama kızım dönmedi poposu kanala sıkışmış 35+4 de acil sezaryen oldum suyum geldi bebek sıkıntıya girer dediler döner belki bekleyelim diye yalvardım ağladım doktor en sonunda kızdı kendini düşünmüyorsan bebeğini düşün ölcek karnında sezaryen kötü bişe değil o da bi doğum şekli dedi ağlaya zırlaya girdim ameliyat boyunca da ağladım çok stres olmuştum poposu çok sıkışmış sezaryende bile zorlandılar sonra kalça çıkıklığıyla uğraştık sırf ben inat ettim bekledim ameliyat olmak istemiyorum dedim diye bebeğim sıkıntıya girdi oksijene bağlı kaldı zor süreçler yaşadık ve gerçekten sezaryen korktuğum kadar yokmuş o kadar rahattı ki inanır mısınız 4.gün kalktım misafirim vardı kendim ağırladım oturdum kalktım desteksiz bi şekilde kendi işimi kendim hallettim temizliğimi yaptım hiç oturmadım dikişlerimin olduğunu bile unutuyodum sadece ağır iş yapmadım o kadar onun dışında her şeyi yaptım ne sancı çektim ne ağrı çektim çok güzel çok rahat bi doğumdu 3 normal doğumu olan halam 4.çocuğunu sezaryen yaptılar iri bebekti şimdi diyo ben niye hepsini sezaryen olmadım yani takmayın en sağlıklısı en hayırlısı neyse o olsun ters hareketler yapmayın dua edin kuran okuyun rahatlatın kendinizi