pnr35d 22 haftalık gebeyim son bir kaç haftadır kaburgam batiyor ve belim çok ağrıyor bir öneriniz var mı ?
Sedoss10 pnr35d ben de 25+5 haftalık hamileyim aynı ağrıları yaşamaya başladım. Kızıma hamileyken böyle olmamıştım🤔
Svgkry pnr35d kesinlikle hamile pilatesi yapın,bulundugunuz yerde yoksa bile online dersler veya video paketleri var onları izleyebilirsiniz yada youtubeda videolardan yapabilirsiniz.22. Haftada agrılar başladıysa son haftalarda çok çekersiniz oyüzden kasları güçlendirmek esnemek lazım
ru_a6 pnr35d zamanla hafta ilerledikçe bebek aşağı indikçe geçiyor bu ikinci hamileliğim ilkinde yoktu ama 18 19 haftalarda başlayıp 21 haftama kadar benimde kaburgalarım ağrıyodu geçti şuan
pnr35d Rahatlatacak bir çözüm bilen yok mu. İlk gebeliğimde böyle değildi. Oglumun doğumuna yakin kaburgamda batma olmustu. Bu kız 21 haftada hem bel ağrısı hem kaburga batması. İlerledikçe daha kötü olacak diye korkuyorum korse ise yarar mı acaba. Hareket vs ise yaramıyor 😔
pnr35d Yank kullanıyorum ama yeterli mi gelmiyor bilmiyorum. Dik oturamıyorum çok onun da etkisi var sanırım ama tüm günümüz zehir ediyor
Semracandan Özellikle mide doluyken oluyor ben de 2. Hamileliğimde şu anda çok zorlanıyorum, ikiz bekliyorum. Sağ tarafta çok ağrı oluyor ama hem midem çok doluysa yaşıyorum. Az ve sık yemek rahatlatır diye düşünüyorum. Ben yemediğim sürece rahatım