Deniiibayyy her ortamda olduğum gibi burda da varım bir saniye dfjghdfhgld
ben 3.kez hacamat yaptırdım 1. 2 olan tarama şeklindeydi sırtımdan bacaklarıma kadar
3.olan ise kasıklarıma ve kuyruk sokumuma yaptı abla 1 ay oldu henüz. REgl oldum beklemedeyim :D