Ben 2 sezaryen oldum hatta 2. Daha kolaydı benim için. 3 saat içinde ayaklanıp yürümüştüm. Her ikisi de spinal di kuzum. Kendimi ne ara toparladım inan hatırlamıyorum. Çünkü ikinci ikiz gebelikti ve ikizlerim küvezde kalmıştı. İkinci günden itibaren bende anne otelinde kalıp ikizlerimin yanında oldum sürekli