Merhaba arkadaşlar, diğer hastaneler çok aşırı pahalı ve bazı özel hastaneleri hiç beğenmedim. Ne doktoru ne hastaneyi. Haftaya Beykent hastanesi ile doktor Rabia hanım ile görüşeceğim. Giden varmı ? Doğum yapan? Hastane nasıl? Ve ücreti uygun mu ? İstanbulda yeniyim ve bilmiyorum buraları. Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler 💖🧿