Powerser woman diye bir ilaç kullanıyorum ve 3 kutudayım Doktorum verdi bana bir sene önce ben bir düşük yaşadım Doktorum bunu Yumurtalıklarım çalışsın diye verdi Yumurtalıklarım ağır çalışıyormuş benim 3 ay kullan dedim 3 ay içerisinde hamile kalırsın dedi Bu ilacı kullanan çok hasta çay içerisinde hamile kalıyor dedi benim adetim düzensiz ilk iki ay normal adet oldum gecikti ama normal oldu ama bu ay farklı günümden önce kan gelmeye başladı leke şeklinde azar azar bir peçete doldurmuyor ve bu bir kesiliyor bir geliyor mesela sabah geliyor öğlen geliyor akşam kesiliyor tekrar sabah öğlen geliyor tekrar kesiliyor bu benim kafamı çok karıştırıyor perşembe günü hastaneye gideceğim ama yani Bu neyin nesi yerleşmek anlamasına üstüne görmeme normal adet böyle olmaz Çünkü benim adet olduğum zaman 1 gün az gelir sonra çoğalır ve 4-5 gün devam eder