Arkadaşlar merhaba. Yumurtlamanın üstünden yaklaşık 6-7 gün geçti. Adetime 1 hafta var. Bugün ani bir bulantı kusma yaşayınca acile gittik. Gebelik şüphesi var mı dediklerinde var ama adetime henüz 1 hafta var çıkar mı dedim çıkar dediler. Sonuç negatif. İlaç verdiler. İlaçları kullanmalı mıyım sizce, yoksa ne olur ne olmaz beklemeli miyim?