asiyefatsaozdemir Ben 1 ay önce başladım 96,5 kilo ile şeker hastası olmak uzereydim. 1 ayda 10 kilo vermişim. Bugün tartıldım 86 kilo çıktım. Pazartesi günü 2. Ay iğneme geçtim
asiyefatsaozdemir Endokrin doktorumun başlattığı bir tedaviydi 3 ayda 96 dan 73 e düşmemi planladı. 60 kiloya kadar düşmem gerekiyor 3 ay sonra tekrar bel değerlerine bakalım dedi
asiyefatsaozdemir masall1801 ben emzirmiyorum, bunu doktora danışmak lazım mutlaka doktor kontrolünde ilerlenmeli
asiyefatsaozdemir sinemmmmmmmmmmm mutlaka yan etkileri oluyor ilk kullandığım zamanlarda çok etkiliyordu beni şimdi aynı şekilde yine etkiliyor ama biraz alıştı sanırım bünyem. İlk 3 ay özellikle niye böyleyim sorun mu var bırakmalı mıyım diye doktoruma soruyordum. Doktor kontrolu şart arkadaşlar