Zeynep_31 Sezeryan sonrası normal dogum yapan var mı , varsa bu süreç nasıl ilerledi ,ben 1. Sezeryan yaptım şimdi ise normal dogum yapmak istiyorum , yapabilirimiyim acaba
hilu Zeynep_31 bir tanidigim daha yeni bu sekilde yaptı yani detay bilmiyorum ama 1 hafta oldu sanirim gordum kendisini gayet güzel gectiğinj söylüyor 15 dikişi varmis