Kızlar yeni banyo dolabı taktrdık yüksekliğini bn söyledim ama biraz normaldn 10 cm alçak oldu pişman oldum sonradan biraz eğilmk gerekiyo. acaba yarın tekrar gelecek işi bitmemişti üst dolabını takacak birazdaha yukarı alırmı gerçi silikonunu flnda yapmış ama desem alabilirmi sizce. Bu şekilde kullanışsız olurmu