eyvahamileyim Kasık fıtığı olduğu halde vajinal doğum yapan annelerimiz var mı aramızda? Yoksa doktorlarınız sezaryene mi yönlendirdi..?
Tufu2 eyvahamileyim merhaba bende var doguma engel olmadigini soledi doktorum genel cerrahiyede danisitm sezeryan esnasinda alinabilirse sezeryan dogum olsun diye alinabilir dendi bastan sonlara dogru sezeryan yapilir genel cerrahi bakar eger alinmaya musaitse alir degilse iptal edebilir dedinde bende ozaman normal dogumu denemek istiyorum dedim bakalim suan dogumu bekliyorum 39+2 zarari yok sadece siser dedi doktorum dogum sonrasi bebegin kendini topladiktan sonra ameliyatini olabilirsin dedi bakalim hakkimizda hayirli olan hangisiyse saglikla gelsinde bebislerimiz bastan agrim yoktu ama karnim buyudukcw fitikda daha buyuyup agri yapmaya basladi umarim dogumdan sonrada hemen agrimaz
eyvahamileyim Tufu2 Allah şifa inşallah, sizde hangi haftada fıtık tanısı konuldu. Normal doğuma engel olsa herhalde bu haftalarda belli ederdi kendisini engel olacak derece de büyümemiş olabilir. Umarım sağlıcakla ve kolaylıkla kucağınıza alırsınız evladınızı
Tufu2 eyvahamileyim fitik bende 3 senedir var kocaman hamilelikte dahada buyudu fitiktan firlayan onemliymis sanirim bagirsak vs olsa dogumu bile beklemeden aliyolarmis benimki kas dokusu cikti agri cok yapiyor ama bana birakti doktor sezeryan istersen sezeryan olur genel cerrahi degerlendirr alabilirse alir alamazsa cocuk 3-4 aylik olunca olursun ameliyat dedi bakalim nadipte ne varsa 🤲🏻