fasulyetanesiii Adetime 3 gün var erken gebelik testi yapayım dedim ikinci çizgi belli belirsiz silik çıktı sizce hamilelik var mıdır fotoğraf bi türlü yükleyemedim
Busranur_mnts fasulyetanesiii test hangi marka canım Mutlu resim sitesine gir resmi oraya yükle.link vercek onu kopyala buraya direk yapıştır mesaj yazma kısmına
fasulyetanesiii Busranur_mnts  Fotoğrafta çok belli olmuyor ama ikinci çizgi silik çıktı testte
hivdil Evet bence vardır hayırlı olsun canım adetin gecikincede gider kan testi verirsin her ihtimale karşı
Busranur_mnts fasulyetanesiii biraz beli oluyor canım elimde test varsa yarın da yap koyulaşma olursa kan verirsin😍
fasulyetanesiii Busranur_mnts sabah da başka bir test yapmıştım yine böyle silik çıkmıştı dayanamadım yine yaptım akşam 😂