Kızlar 38+3 hamileyim. Şeker yüklememde sorun çıkmamıştı. Ama son haftalarda şekerim yüksek çıktı. Diyetisyen diyet verdi. Düzelmezse insülin verilecek dedi. Yarın kontrol var değerlerim düzelmedi. Açlık 100-110 arası çıkıyor. Tokluk arada yüksek çıkıyor 150-160 gibi falan. Genelde 140tan düşük çıkıyor. İnsülin verirse almalı mıyım? Gerçekten bu değerlerle gerek var mı? Durumum bebeğimi kötü etkiler mi? Durumum kötü mü?