Merhaba kızlar 17 ekimde doğum yaptım biraz zor geçti rahim yapışmış dedi doktor bebeği biraz zor çıkarttılar sonra yatağa geçtikten sonra gayet iyiydim gaz tuvalet sorunu yoktu neyse eve geçtik 4 5 günü inanılmaz karın sancısı başladı tabi ben yediklerime de dikkat etmedim ilaçlarımı da kullanmadım derken hastaneye gittik genel cerrahi ameliyat edebiliriz seni denildi bağırsaklarda az yapışıklık var denildi 3 gün aç susuz bıraktılar damardan tedavi derken iyi oldum çok şükür bu durumu yaşayanlar varmı sonraki sezeryanda aynısını yaşayan oldumu tekrar