Elif_96 kızım doğduğu günden itibaren uyumayı sevmiyordu üç saat ne ki 6 7 saat uğraşıp zor bela uyuturduk on dk sonra kalkardı yenidoğan çok çok zor gazını alırdık duş aldırırdık neler neler emip uyuyan bir bebeğim olmadı hiç seni çok iyi anlıyorum ama geçiyor tüm bunlar düzeni rutini oluyor zamanla