cheerfulmomy yanlış bilgi vermiş olmayayım ben sezeryan oldum selma hocaydı çok güzel ilgilendi ameliyat esnasında tansiyonum düştü heyecandan yatıştırdı beş sakinleştirdi uzun süre bebekle ten tene temas yaptırdı koklattılar bana cuma günüydü hafta sonuna denk geldiği için kapıda güvenlik yoktu tek kişilik odadaydım hep yanımdaydı eşim sorun etmediler benim şansıma sanırım