İlk çocuk diye ben biraz abartıyor gibiyim galiba şimdiden 5 tane yenidoğan takımı var. Battaniyesi, örtüleri, tarağı 🙈 almam dediklerimi aldığımı fark ettim. Ama napiyim işte ilk olunca öyle oluyor galiba. Oda termometresi, biberon kurutucu 😂 almam diyordum bazı şeyleri aldım. Meğer koca bi deryaymış bu alışveriş işi