Dünden beri adet sancısı gibi sancılarım vardı bugün kanamam başladı acile gittim alttan muayene oldum bebeğin kalp atışı yok geçen haftaki kontrolümdede ultrasonda duyulmamıştı acildeki doktor kanaman artabilir artarsa gel dedi ne yapacağımı şaşırdım 😔