3-4 gündür atlatamiyorum gittikçe şiddetlendi. Hiç böyle bir şey yaşamamıştım bu durum beni korkuttu. Üniversite hastanesinde her türlü test , kontrol yapıldı. Herhangi bir şey bulamadılar. Bebişte çok şükür iyi. Bu haftalarda bu durum başına gelen var mı?