Selam kizlar. 21+5 im. Geçen hafta yatisim yapıldı 3 gün serumlar antibiyotik felan takıldı bebeğin suyu az diye biraz enfeksiyon çıkmıştı. Çarşamba çıktm çıktığımdan beri antibiyotik görevi gören ilaç kullanıyorum acaba ondan mı bilmem ama bu ikidir yumurta akı gibi akıntım oluyor normalmi .