Miillena 2bebelianne ben bir gün kala ne yaparım sabahı nasıl ederim bilmiyorum sizin yerinize heyecanlandım şuan :) güzel anılar bırakacak bir doğum olsun inşallah 😊
Meryemak 2bebelianne Allah yardımcın olsun kolay bir ameliyat olur inşallah bende 2. Sezaryenimi olucam şu an 29 haftalığım
2bebelianne Meryemak su gibi geçiyor her anın keyfini çıkarın sizin de hayırlı doğum haberlerinizi alırız inşallah
2bebelianne yorgunannis ilk doğumda bu kadar telaş etmemiştim o zaman belirsizdi 40 haftayı doldurduk beklemek istemedim Sezaryen istedim ama çok sakindim 2. Bebisde insan daha evhamlı oluyor 😂
C1803 2bebelianne Rabbim yardımcın olsun evladını sağlıkla kolaylıkla kucağına alırsın inşallah 🌷 Rabbim bizede sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin
papatyahanim1 2bebelianne ya hayırlı olsun sağlıkla kucağına al , ne zaman bebiş gelmiş olacak 38 mi 39 mu
Y-a-s-e-m-i-n Allah kolaylıkla bebeğine kavuştursun. Benim de Salı sabahı doğum olacak inşallah. 4. Sezaryen. Çocuklarımla eşim ve annemle gideceğiz doğuma. Bana da dua ederseniz çok mutlu olurum. Korku heyecan hepsi karıştı bende de.
2bebelianne Y-a-s-e-m-i-n sizinde hayırlı haberlerinizi alırız inşallah kolay doğumlar diliyorum hepimize