detaylda bana da aynısını söyledi doktor biri digerinden birazcık büyük dedi zamanla düzelir dedi. swn yinede dogumdan sonra çocuk doktoruna göster dedi 26 haftalıktık tı, 31 haftalık ken başka bir doktora gittim detaylıda böyle bir sorun çıktı dedim yanımda detaylının sonuçlarını da götürdüm baktı doktor düzelmiş dedi korkma herşey yolında dedi sende stres yapma bir iki haftaya düzelecektir Rabbim sağlık la kucagına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🧿🧿