Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim daha önce bir düşük yaşadım birde 15 haftada kalp durması yaşadım ve kan sulandırıcı iğne kullanıyordum ona rağmen oldu. Şimdi aynı şekilde sadece iğne kullanıyorum. 06 lik kullanıyorum bazı doktorlar fazla olduğunu 04 kullanmam gerektiğini söylüyor. Burda görüyorum hem iğne hem aspirin kullananlar var ama doktorum kanama yapabilir diye aspirin vermiyor. Doktorun biride 04 kullanmalısın dozun kilona yüksek dedi bende geçen senede aynısını kullandım kalbi durdu ben doz az gelmistir diye düşünmüştüm diyince bu bebekle ilgili değil seninle ilgili birsey dedi kafam iyice karıştı. Merak ediyorum Faktör V Leiden heterezigot olup kaçlık iğne veya hap kullandınız sağlıklı doğum yaptınız mi?