Meri03 kızlar ıkıncı gebeliğim 19 haftalık tam bugün hergün kesin hareket hissedemiyorum bazı günler pıt pıt atıyor gibi doktorum çoktan hissetmen gerekiyor diyordu emin olamıyorum normal mi böyle olan var mı
maco61 Meri03 bende 16. Haftaya girecegim bende pıt pıt oluyor ama bağırsakmı bebekmi analamadım ya😂 2. Benimde kızımı 20. Haftada hissettim
Meri03 maco61 aynen bende anlayamıyorum doktorda çok hareketli bır bebek coktan hıssetmelıydın dıyınce sureklı sessızce dınlıyorum sureklı pıy dese oynadı mı bagırsak mı düşünüp duruyorum sımdı sızın üçüncü mü
maco61 Meri03 bende 20 ye kadar beklerim ya bide bebek sağlıklıyaa çok şükür hissetmesekte molurda bende istiyorum hissetmek😃
Meri03 maco61 benim devletti 15 de söyledi ama kesin degil dedi 18de özele gittim kesin kiz dedi saglikli olsunlar