Gnm 40+4haftalığım bebek allahtan 3500 gram bende aynı durumdayım hatta profilime bakarsan baya bi post açtım bu konuda😇
Bebeğin başı 32 haftadan berri baş geliş pozisyonunda çok seviniyordum normal olucak diye ama başı Bi türlü kanala girmiyor çok yukarda doktor pazartesi günü ne kadar bekleyelim dedi ama çok zor bu saatten sonra diyo ben yinede normali denemek istiyorum ama olmazsa sezeryan gözüküyor