Kızlar dün geceden bu saate kadar bebişin hareketlerini pek hissedemiyorum. Normalde kıpır kıpır bütün gün hareket eden bebek nerdeyse hiç harekwt etmiyor. Bir kaç hareketlilik oldu ama onun olduğundan emin olacağım hareketler bile değildi. Kaldi ki 15-16.haftalarımdan beri net hissediyorum hareketlerini
Telaşda yapıp stres de yapmak istemiyorum ama başına böyle bir şey gelen oldu mu
Hastanenin aciline gideyim mi doktoruma da yazmadım
24+2deyim