Öyle demeyin kızlar ya ben doğum fotoğrafçısıydım 😂 7 yıldır yapmıyorum.ilk oğlumda bende çektirdim çok güzel bi albümü var bence çok güzel bi anı.oğlumda çok sever hep bakar.şimdi ikinciyede yaptırıcam çünkü biraz büyüyünce abimin var benim niye yok diyebilir 😂