Seyda-06 benim de böyle ben 38+3 m. En son 37+3 de kontrols gittiğimde bu kemik ağrısı şikayetimi söyledim bacak arası kemik ağrım çok fazla kalça kemiğim dahil doktor ultrasona baktıktan sonra kanala inmiş rahmine iyice dayanmış bebek doğumun çok yakın demişti sizin de öyle olabilir