ments Bebeğinizin hareketlerini kaç haftalıkken hissetmeye başladınız. 18+0 17den beri hissediyorum sanki. Küçük patlamalar oluyormuş gibi , kıpır kıpır.
Dadas ments kelebek uçuşması gibi hissederdim ben o haftalarda 🥰 çok güzel bir duygu ya rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🌸
nazlidvt ments ments o zamanlar çok güzel hissederdim böyle kelebek uçuyor Muş gibi şuan 40 haftalığım uçan tekme atıyor 😂
ments minikcivciv89 büyük ihtimalle , bir tatlı heyecan yaşatıyorlar sonra görürsün sen kıpırtıyı der gibi🤗
happybusey mrveelmceyln canım herkeste aynı olmaz ama senin haftanda daha baya erken ben 20 haftaligim hala hissetmiyorum
nuriyegcl 20+5 teyiz birkaç gündür sürekli hissetmeye başladım hatta bazen dışarıdan minicik belli oluyor dürtüyor gibi oluyor 🥲🤭