sezenyasemin Kızımın adını Sezen koymak istiyoruz eşimle beraber seçtik beğendik ama çevremden kimse beğenmiyor siz ne düşünüyorsunuz 🙏🏼🌸
Artemiss_ sezenyasemin Boşverin ne koyarsak koyalım beğenmeyen çıkıyor. 😄 Zaten zor bir karar o yüzden sizin içinize sinsin yeter 🥹🌸
aysgl330633 sezenyasemin siz beğendiyseniz hiç problem yok bizde Emir Ege koyacağız söyleyince de Hı iyi güzel diyorlar beğenmedikleri söylemlerinden bile belli ama umursamıyorum çünkü o bizim bebişimiz🌼💟