İkizlerimden birinin dişi çıktı ama diğerinin henüz çıkmadı. Hatıra olsun diye ilk diş konseptli fotoğraf çekimi yapacağım evde ama diğerinin çıkmadığı için ne yapsam bilemedim. Diğerini bekleyeyim mi sizce yoksa dişi çıkanı mı çekeyim sadece ? Ailece de çekinmek istiyorum o nasıl olacak bilmiyorum öneride bulunabilir misiniz