kızlar ben 29+4 haftalık hamileyim. öğrendiğimden bu yana hep soluma yattım kelimenim tam anlamıyla. sadece son bir buçuk haftadır arada sırada sağ tarafıma yatıyorum çünkü daha rahat oluyorum ve bence bebişim de öyle çünkü ne zaman sağıma yatsam hareket ediyor. Ama son üç gündür falan sağıma yatınca göğüs kafesime bir şeyler oluyor, bebek vurması gibi değil daha yukarıda ve rahatsız edici bir ağrı. başına gelen var mı acaba neden kaynaklanır?