Kızlar 3 aydır bebiş deniyorum sonuç alamadım. Sizin bildiğiniz yöntemleri söyler misiniz? Ben bunun için ovülasyon takibi yaptım. Kabak çekirdeği yedim fazla kilomu verdim. 6 ay önce ölü doğum yaptığım için doktorlar baktılar zaten bi sıkıntı yok fiziksel olarak kalmanda demişlerdi. Böyle kocakarı taktiği falan da olur 😂