Kızlar 36+4 günlük hamileyim yürüyüşe çıkıyorum malum ama havalar soğudu rüzgarlıydı bikaç gün önce de üşütmüşüm göğüsümün sağ tarafında ve sırtımda nefes alırken ağrı oluyordu doktora gittim ekg falan temiz çıktı kas ağrısı dendi ama geçmiyor bi türlü ne yapayım ne edeyim hiç bilmiyorum zaten normal mi Sezeryan mı karar veremedim Salı günü doktor kontrolüm var ve artık karar vermem gerekiyor bu ağrıdan dolayı çok çekiniyorum zor nefes alıyorum zaten normal nasıl yaparım ama bi yandan da Sezeryan da istemiyorum ne yapayım nasıl karar vereyim bana akıl verin