Bende baştan beri erkek bildiğim bebeğimin 32 . Haftasında kız olduğunu öğrendim o yüzden bir türlü isim bulamadik ben baştan beri Ahsen ismini istedim eşim ve çocuklar beğenmedi doğuma son 7 gün ve bende baktım hala yok bugün magnetlerimi Ahsen olarak sipariş ettim herkese büyük sürpriz olucak artık 🤭😄😄