glzrrrr çok normal canım. Doktoruma eşim hiçbir şey yemiyor diye şikayet etmişti beni😆 Doktorum da ilk üç ay senin depolardan besleniyor. Kendini yemek için zorlama, bir şeylerden tiksinmeni istemiyorum dedi. Merak etmeyin o yüzden. Zamanla da iştah geliyor hatta fazlasıyla geliyor.