fatmadmrzn Bebeğime doktorum kız dedi detaylı da%90 kız dendi ama gelişim olarak bayağı önden gidiyor aklım karışmadı değil bu haftada önden gitmesi normal mi 🥲
fatmadmrzn kubraturkkoc dimi ya kız normal gidiyor diye biliyorum bende oğlumda doktor erkek bebek daha iri olur önden gider demişti
gokceaytekin Bana da kız denildi. 2 hafta önden gidiyor. Tamamen genetik dedi doktorum. İri bir bebek olur dedi
fatmadmrzn gokceaytekin Yaa gerçekten mi demekki aynı durumdayız sevindim ozaman 😃Bu saatten sonra degisseydi bi tık üzülürdüm
zeyka 2 kızım va gelişimleri hep 3-4 hafta ilerdeydi şekerim yok ilki 4800 ikincisi 4500 doğdu gelişiminin ilerde olması genetiktir