Hanımlar bir şeyi çok merak ediyorum ilk doğumu sezeryan olup ikinci doğumu normal doğum yapan var mı öyle birşey mümkün müdür birşey daha sormak istiyorum tüm hastanelerde mi acaba lazerle kapatiyorlar ilk dogumum özelde olduğu için bilemedim ve bazı hastanelerde de bebeğin fotoğrafı filan vermiyorlarmis özel hastane de şahsen veriyorlardı