basarratagun Kızlar 20. Haftadayız ama sol tarafımda daha çok ağrı ve hareket hissediyorum. Şiddetli değil ama ağrı oluyor arada bebeğim de o yönde hareket ediyor hep nedeni ne olabilir sizce
nergiss123 basarratagun Benim de hep sol kasığımda ağrı batma var sürekli 10+2 deyiz. Neden bilmiyorum. Peki bebeğiniz kız mı?
Noyimommy basarratagun benim 17. Haftada oldu hafif bi idrar yolu enfeksiyonum vardı sonrasında da hep devam etti hatta doğumda ıkınırken bile sol kasığım ağrıdı ama her beni zorlayışında doktoruma danıştım ultrasonla bakıp muayene etti siz de doktorunuza danışın bence